Bonus Kazanına Hoş geldiniz!

Reklam Anlaşmaları İçin iletişim Adreslerimiz Harici Kişilerle Görüşmemeniz Dolandırılmamanız Açısından Önemlidir.

Bizimle İletişime Geçin

live:bonuskazani
[email protected]

SORU Çevrimsiz bonus alıp sorun çıkarmayacak betco varmı?

Frebet Kazanç

Verimsiz Bir Haftanın Ardından UFAK denemeler

2 kişiye 20 jeton

velez maçı 2.5 üst olursa ilk beğenen 10 kişiden 2 kişiye 20 jeton verelim.
bol şans beyler.

10 KİŞİ 20 PAPARA VERELİM

selamlar bahsimiz parana kazanırsa beğenen 20 kişiden 10 kişiye dağıtırız ms 0 ile 1 arasında gittim geldim takımın adıda beni cezbetti parayı çağrıştırdı ve yener kanatını getirdim hayırlı geceler:)

LawKing

Özel Üye
Katılım
21 Nis 2020
Mesajlar
508
Puanları
93
%20 min çevrimsiz bonus olacak 1.30-1.40 orana bascan istediği gibi alt üst falan?
 

emre1234

Özel Üye
Katılım
2 Eki 2018
Mesajlar
1,062
Puanları
83
Cok büyük firmalar haricinde ard arda kaybetmeden 4-5cekim sonra risk birimi adı altında bonusu kesiyolar daha bugün ismi lazım değil buranın sponsorlarından biri kesti benden 500tl yatırmıstım risk birimi dedi vs. Dedimki sizin müşteri cekmek için yaptıgınız kampanya hakkım degilmi risk birimiyle ne alakası var dedim açıklama yok şikayet açsak buna zaten yönetim karısmıyo bu konuya uzun lafın kısası yuzde 20-25 veren orta halli siteler ard ard
 

Calipso53

Özel Üye
Katılım
17 Ara 2018
Mesajlar
1,988
Puanları
113
Cok büyük firmalar haricinde ard arda kaybetmeden 4-5cekim sonra risk birimi adı altında bonusu kesiyolar daha bugün ismi lazım değil buranın sponsorlarından biri kesti benden 500tl yatırmıstım risk birimi dedi vs. Dedimki sizin müşteri cekmek için yaptıgınız kampanya hakkım degilmi risk birimiyle ne alakası var dedim açıklama yok şikayet açsak buna zaten yönetim karısmıyo bu konuya uzun lafın kısası yuzde 20-25 veren orta halli siteler ard ard
Hangi site cidden merak ettim
 
Üst